Přidat odpověď
Len Ti chcem napísať, že si veľmi vážim ako si Ty. Podľa toho, čo píšeš vo svojich príspevkoch, ako uvažuješ, si správny chlap. Veľmi Ti to nepomôže, ale budem na Teba myslieť. Radiť sa Ti neodvážim.
Keby som ja bola v podobnej situácii (akože nie som, som mama 3 detí, finančne závislá na svojom mužovi, otcovi našich detí, ktorý je mi, myslím a dúfam, verný), najsprávnejšia reakcia by sa mi zdalo rázne vyjadrenie nesúhlasu s neverou, že to nemienim tolerovať (čo si podľa všetkého urobil). Dať si čas na premyslenie - čo si tiež urobil, ale tých pár dní Ti stačiť nebude. Máš právo na dlhý čas, keďže to nie je prvýkrát. Môžu to byť týždne, mesiace. Samozrejme, ak budeš zvládať ju denne vídať ... Žiadaj viac času pre seba (na premýšľanie), a po tom, čo sa stalo máš právo žiadať väčšiu kontrolu jej "príchodov a odchodov" do práce (resp. mala by to v aspoň na istý čas ponúknuť ona sama, ak jej záleží na obnovení Tvojej dôvery). Rozhodne by som to konzultovala s odborníkom, ktorý by mi pomohol si v sebe "upratať myšlienky" a pomenovať to, čo naozaj chcem (na to tu neprídeš a samému Ti to môže trvať pridlho). Veľmi sa mi páči Tvoj ohľad na vaše deti, aj tie jej, ale obávam sa, že ak nebude iná možnosť ako rozchod, jej deti nezachrániš. Môžeš sa im však ospravedlniť, vyjadriť ľútosť, ak im Váš rozchod ublíži, ak inú možnosť nenájdeš.