| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Pawllo,
ale věta: "A nemyslím si, že každý rodič je v každé situaci schopen posoudit, co je pro jeho dítě nejlepší....věřím, že každý se snaží jednat ve víře, že pro své dítě dělá to nejlepší, ale ta víra někdy nestačí" není nic o pohrdání rodiči.....i já jsem rodič a přesto si nemyslím, že vím o svých dětech vše a že v každé situaci jednám správně....~d~. Takže ta věta je i o mně, i já věřím, že dělám to nejlepší a přesto to někdy není pravda....
Vem si třeba to rozdělení dvojčat....já jsem byla (a jsem pořád) přesvědčená, že to pro holky bylo to nejlepší....ale bylo to tak skutečně? Co když to Pétě ublížilo? Co když právě proto dva roky pouze šeptala? Kdyby někdo v té první třídě řekl, ať to nedělám, nejspíš bych to stejně udělala.....ve víře, že je to pro ně to nejlepší......
Já opravdu nejsem z těch, kdo někým pohrdá ~a~, i když jsem učitelka, což je pro tebe dostatečný důvod předpokládat o mě to nejhorší ~d~.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.