Tak já Ivu pochopila právě přesně opačně. Rozhodně ne tak, že by pohrdala rodiči.
Jedůfko, ano, AS, ADHD a k tomu vyšší inteligence - pro učitele vražedná kombinace. Ono i pro to dítě to je vražedná kombinace. Adam je často značně frustrovaný, že něco nezvládl právě kvůli svým emocím, kvůli neschopnosti soustředit se, momentálnímu výpadku, rozhození, přitom ví, že to je naprosto banální věc pro něj a za jiných okolností by to bylo jinak. Ten výsledek třeba neodpovídá jeho představám, protože ví, že by zvládl věc líp, navíc je šílený pedant a maximalista a má vysoké cíle
On prostě chce všechno znát, vědět, prahne po informacích, souvislostech, cizích jazycích, protože on to chce umět. Nerozumím té motivaci, známky to asi nebudou, i když jedničky ho asi těší, ale co ho tak žene, netuším.
Vy máte zkušenost se školou v Praze? Já nějaké gymply obešla loni kvůli dceři, jeden z nich se Adamovi šíleně líbil, mně vůbec
Ale ještě máme čas.