Přidat odpověď
Jak píše Pawla, u nás to funguje tak že chodí koordinátorka do školy, posedí ve třídě a pozoruje jak dítě s PAS pracuje, zve ji normálně škola, rodiče jen souhlasí s tím že paní z spc může dítě vyšetřit ve škole, protože ona pak dá náměty jak s dítkem pracovat případně navrhne ivp společně s pedagogem a rodiči..spc je v něčem dobré ale nemá tolik pravomoce. U Ondry ve škole byla letos už dvakrát, zve ji vždy učitel, my rodiče jsme s tím jen seznámení, píše pak doporučení i nám rodičům, třeba u Ondry ve třídě takhle vyhmátla další dva autisty, jeden aspík a druhý atypický autista...jinak všechny děti jsou doporučené spc, spadají pod něj...co se týče ppp tak tam to chodí jinak, co jsem tak vysledovala tak u nás mají tak zhruba přehled o tom co je v jaké škole, ale navést přímo tady by vám to mohlo sedět neumí, jako diagnostici jsou dobří, myslím že i pečliví, my jsme teda měli štěstí na paní psycholožku. Umí doporučit škole jak s dítětem pracovat ale zase záleží jak se k tomu škola postaví, co je učitelka ochotná tolerovat...
Celkově jsou v tom díry které vidím i po té chvilce co prostřední syn do školy chodí, a to jsme nemuseli řešit třeba asistenta-syn má as+adhd, učí se na 1 v soukromé zš která se učí podle osnov pro běžnou zš, měli jsme prostě štěstí že taková škola tady je, a co bude dál uvidíme...
Předchozí