Zdravím všechny.
Rovnou předesílám, že jsem pro své pouze občasné telefonování stále u sebe zastáncem nezávazného twist dobíjení, který dobíjím, kdy se mi to hodí. Vím, že je to zřejmě jeden z nejméně výhodných tarifů - ale vzhledem k tomu, že mám telefon doma přes internet, tak mobil mám jen "doplňkový".
No, ale proč píšu - nevíte, co se děje v poslední době v t-mobile? Dobíjím fakt jen tak jednou za dva až tři měsíce a nikdy se mi nestalo, že by se kredit nenačetl do půl hodiny.
Dnes jsem dobíjela přes terminál v půl deváté ráno a je skoro půl deváté večer a nic...
Volala jsem tam (neznalá poměrů) už v deset dopoledne, co je a milá paní mi na lince oznámila, že na to mají 24 hodin, než se mi to načte. Uznala, že je platba ve vyřizování, ale tím to haslo.
Teď nevím, co si o tom myslet - samozřejmě, že se mě snažila "masírovat" a ukecat na pravidelnou měsíční platbu a výhodné volání, ale jak jsem psala výše, nevázanost mi stále momentálně vyhovuje...
Mám pocit, že svým chováním se teď snaží t-mb cpát lidí do pravidelných měsíčních plateb a ty "free" trestat tímto neskutečně trvajícím časem, než se načte kredit.
Stalo se mi to poprvé. Ještě upozorním, že dobíjím pouze dvě stovky, čili tak levnou kartu nekoupím, že bych dopila přes kupon a možná rychleji...?
Stalo či stává se to někomu také? Nebo jsem jediná a jedna z posledních s tímto "nevázaným" tarifem?