nenervuj se
ona to dá, až tzv. "uzná za vhodný"
Moje dcera, též prvňačka, sedm jí teprve bude, šikovná jak píšeš - na malování, na básničky, obzvláště na "dramatický přednes" :-D ovšem hodiny jsou jí tak nějak jedno, samozřejmě ve škole už to průběžně dělají, čtvrt/půl/třičtvrtě/celá umí, číslice taky umí, ovšem nespojuje si to anebo to prohodí (u krátké ručičky odečítá čtvrtky a z dlouhé hodiny). Už jsem uvažovala o tom, nabarvit jednu z těch ručiček odlišnou barvou, protože zrovna u těch našich nejsou teda zrovna moc rozpoznatelné která je která, a to oko přeci jen potřebuje cvik aby to nemusela pokaždý složitě luštit. Jenže u ní ten časoprostor se fakt vyvíjí docela pomalu, sice už má taknějak v pohodě zítra/včera, dny v týdnu za sebou vyjmenuje a i ví že např. v pondělí máme tenaten kroužek a ve čtvrtek jiný, ale někdy se splete, no a pojmy jako "za hodinu" nebo "za týden", natožpak "za měsíc" jsou pro ni těžké pochopit (odkýve to, ale vidím že jí stejně není jasné jestli to bude za chvíli nebo za dlouho), je to moc abstraktní. K tomu dozraje, jen to prostě budeme tu atam zkoušet.