Taktéž. Dostal mě druhý telefonát, z jakého důvodu jsme ukončili smlouvu (já po odběrech, fakt jsem měla chuť si povykládat). Paní jsem řekla, že nám navýšili cenu, aniž by nás emailem kontaktovali proč, z jakého důvodu. Neustálé problémy s připojením. Když jsme potřebovali něco změnit ve smlouvě, službu, cokoli, problém, vše trvalo.
Nezlobte se, ale o takové služby, za které jsme dávali nemalý peníz, prostě nemám zájem. Paní do mne hučela asi 5 minut, pak začala znovu s otázkou, jestli jsem VŮBEC SCHOPNÁ JÍ VYSVĚTLIT, z jakého důvodu od nich odcházíme. Tak to mě dostala a moje trpělivost byla u konce...řekla jsem ji, že za své peníze očekávám službu, o kterou jsem měla zájem a že jestli mi tu otázku položí ještě jednou podobným způsobem, tak se na té židli, na které momentálně sedí, dlouho neohřeje. Děkuji, nashledanou. Odpoledne jsem to řekla mojemu a on už zařídil zbytek. Po čase jsem se dozvěděla, že mu kvůli zrušení smlouvy volali asi 3x
Teda já chápu, že se lidi musí něčím živit, ale v životě by mne ani manžela nenapadlo přemlouvat naše zákazníky takovým způsobem
Nechcete? OK, nevadí, ale kdyby jste přece jen měli zájem, tady máte na nás kontakt. Děkujeme za Váš čas, nashledanou.