Díky moc všem za názory
Nám psycholožka v APLA taky říkala, že si skoro myslí, že lepší by to bylo bez asistenta, ale dost váhala. Uvidím, co nakonec napíše do zprávy. Ve třídě jich bude hodně (tak 25-27). Ve vedlejší třídě bude jeho současná spolužačka ze školky s AS a bude tam mít asistentku. Ale ta asistentka tam bude mít ještě tělesně postiženého chlapce. A já tu paní znám a je fakt divná a ujetá. Jelikož byla s dětmí dvacet let doma, profesně jí ujel vlak a rekvalifikovala se na asistentku. Ale opravdu mi nesedí a cítím, že nechci aby ona dělala asistentku mému synovi.
Nadaný syn je také, ale na přeskočení první třídy to asi nebude. Čte (od 4 let) a píše, ale neumí psací písmo. Počítá taky minimálně na úrovni druhé, spíš třetí třídy