Přidat odpověď
Používání či nepoužívání látkových plen je věcí názoru a asi do jiné diskuze. Mně šlo o názor na Pampers Premium care. Ale teď ke stížnosti přímo na PaG. Tak zrovna jsem ukončila poměrně žhavý telefonát s operátorkou, vzalo mně to přes 20minut. Operátorka vyslechla stížnost, tak trochu mi připomínala rozbitou pásku gramofonu, neustále se opakovala s větou "naše společnost se snaží uspokojit zákazníky, používá špičkové technologie" bla, bla, bla. Výsledek hovoru: Plenky Pampers se vyrábí jak v Polsku, tak v Německu. Tvrdí, že v obou zemích se používají ty samé a kvalitativně stejné suroviny a shodné postupy. (O postupech nepochybuji, ale o surovinách již méně). Nejsou si vědomy, že by se do akčních nabídek dostávaly něčím "ošizené" výrobky. Snažila se mě svézt na to, že moje první dcera má zřejmě citlivou pokožku a já že jsem asi nezodpovědná matka, že jsem zřejmě nechala plínku děcku příliš dlouho. To bylo tedy něco na mě, páč jsem matka, která kontrolovala plenky tak pečlivě, že spotřeba plínek v naší domácnosti udivovovala všechny moje kamarádky! Hovor byl stále o ničem, pak jsem ale vyrukovala s esem v rukávu. Jelikož pracuji (tedy před mateřskou jsme pracovala) v laboratořích Krajské hygieny, tak jsem jí nastínila, že si můžu udělat výluhový test na organické látky a porovnat tak kvalitu plenky vyrobené v Polsku a Německu. Na to ona, že mi test firma může zdarma udělat... To tedy považuji za největší vtip dne. Také jsem ji nastínila, že chápu, že se musí chovat tak, aby nepoškodila dobré jméno zaměstnavatele, ale můj problém to nevyřeší. Nakonec po dlouhém handrkování mně nabídla, že mi dva balíky těch smradů vymění za nové-vydupala jsem si, že chci ty, co se vyrábí v Německu plus pošlou spešl sáček na hermeticky uzavření 3 kusů plen z otevřeného balíku. Oháněla se tím, že firmě záleží na spokojenosti zákazníků, že si dělají průzkumy, tad. Tak jsem jí také navrhnula, aby se občas podívali na maminkovské weby a diskuze o Pamperskách, když jim tak záleží na spokojenosti-jistě je od toho někdo placený. Závěrem jsem zkonstatovala, že taková firma, jako je PaG by měla dbát na špičkovou kvalitu výrobků ať už v akcích či na běžném pultu a taková politika trhu mně od nich přijde sprostá! Výsledek: holky, nedejte se! Čím víc lidí si bude stěžovat, tím lépe! Stížností se prý budou i nadále zybývat-tedy doufám... Mně zůstanou tři balíky páchnoucích plenek a ponaučení si číst etikety!
Předchozí