Někde jsem četla, že každé dítě se vyvíjí jiným směrem, většina dětí kromě "postižených atd" se srovnají, takže pak umějí všechny mluvit atd
) tj. kolem 5-6 let a až v tomto období člověk pozná jestli je dítě opravdu "nadané" nebo není. Protože už umí používat mozek, vyprávět atd. U těch malých dětí je právě rozdíl v tom, že jak jim dozrává mozek, tak jednomu rychleji řečové centrum, jinému třeba jemná motorika a zase ta hrubá je špatná. První dítě jak píše zakladatelka, druhé dítě nemá o počítání a tak vůbec zájem
. Uvidíme až povyroste
). Ale zase je na tom obratností a jemnou motorikou lépe než jeho sourozenec.
Nehledě na to k čemu to člověku je, jestli má nadané dítě ve třech letech? Do školy stejně nejde a člověk prostě uspokojuje jeho potřeby.
St. dítě mám spíš nadané inteligenčně a to mladší bude spíš pohybově. Navíc si myslím, že ty děti jsou dneska oproti nám chytřejší, protože na ně máme čas.