Jaký smysl má se předhánět, kdo na tom byl před 40 lety ještě hůř??? V první třídě je každé dítě navíc hodně cítit, kolem dvaceti, dvaadvaceti dobrý, nad pětadvacet sbohem individuální přístupe, ve třiceti dětech už blbý. Nebo si fakt všichni myslíme, že když my jsme za Husáka přežili třídy o 36 dětech, tak je dobré, aby to naše děti měly stejně? (Já si pamatuju, jaký to v tak velký třídě bylo utrpení... nudila jsem se k smrti...)
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.