Přidat odpověď
Pawlo, sama bych se na to nikdy neptala, zahájení jsme měli s vedlejší třídou a nějak to tam prostě padlo. Vím, že všemožné dys. nejsou až takový problém pro klid na učení, ale nedovedu si představit, protože nejsem učitelka, kolik času navíc třeba takový dys. potřebuje, jestli potřebuje. Aby se dostalo individuálního přístupu i na ty "normální" děti. Nevadí mi, že tyto děti chodí do třídy mé dcery, ale spíš se divím, že sloučí třídy i přes takové složení. Samozřejmě vím, že škola nedostane na třetí třídu dotace, ale myslím, že by občas měla být výjimka. Navíc poruchy učení nejsou jen dys. (já jsem sama dyslektik, takže z dys. nedělám žádnou velkou vědu).
A ano, zajímá mě kvalita výuky. Jsem asi děsně ambiciozní rodič, asi se musím zamyslet, proč jsem třeba dceru (s jednou dvojkou na vysvědčení) nehnala na gympl.
Předchozí