Přidat odpověď
Monty,
ideální by bylo,kdyby učitelka měla dost prostoru,aby se mohla věnovat všem,ale na rovinu si řekněme,že při počtu dětí a systému,který u nás je nastaven je to utopie.
Moje zkušenost je ta,že učitelka se věnuje problémovým dětem (poruchy + méně chápavé děti) a těm,kteří jsou bez problémů maximálně zadává práci,ale nijak je nerozvíjí ani nemotivuje k tomu,aby pracovali více.
Jediným východiskem z toho je podle mě dostat dítě na gympl,protože jinak bude celou školní docházku na základce přežívat.
Jedno dítě mám na gymplu 4 rokem a druhé nastoupilo letos a musím říct,že zrovna teď je dcera úplně nadšená z toho,jak se učí a jak se k nim přistupuje.
To co píšu není nic proti dětem s poruchou,ale i já chci,aby se moje dítě/děti rozvíjeli podle svých potřeb a možností. Je to prostě chyba systému,který cpe do tříd hodně dětí,nemá speciální pedagogy atd.
Předchozí