Přidat odpověď
Mě tedy zase tak moc nezajímá jednotlivá Dg. pokud se tam nejedná o nějakou agresivitu např.,ale zajímá mě to v kontextu celkového počtu dětí ve třídě,protože 28 je hodně i při zcela "normálním" kolektivu.
Ráda bych slyšela od učitelky,jak hodlá řešit výuku,protože bych rozhodně nechtěla,aby se to zvrhlo v to,že se bude nadstandardně věnovat pouze dětem problémovým a ostatní budou prostě ve škole přežívat díky nějaké setrvačnosti.
Jinak mě taky sousedovic Pepíček ani Mařenka nezajímají. Starám se o svoje dítě a o jeho budoucnost.
Nicméně nejsem tak naivní,abych si nemyslela,že takhle vysoký podíl dětí s nějakou poruchou neovlivní klima a práci ve třídě.
A zcela upřímně ono je možná lepší dětem vysvětlit proč Pepíček píše diktát jinak,než,aby se děti domýšleli,proč oni musejí udělat nějakou práci navíc a Pepíček nemusí.
Předchozí