omluvte mě, pokud se mýlím. V diskusi jsem se vyskytly 2 učitelky - Tante a já. Jestli sjme nějakou kolegyni přehlédla, tak se jí omlouvám. Celkem jsme ve shodě v odpovědi na otázku zakladatelky:
"Mám z toho trochu obavy, jestli v tomto složení bude ještě kvalitní výuka. Učitelky, prosím, uklidněte mě."
Nevím, z čeho vycházíte vy všechny, které se domníváte, že popsané složení třídy neovlivní kvalitu výuky
. Pokud tento dojem máte, tak pravděpodobně klobouk dolů před učitelkami vašich dětí. A nebo netušíte, co vlastně píšete (pardon
).
Hlavním problémem je ten počet
. Tvrdit, že děti s poruchami dys- nenarušují nijak výuku je naprostý nesmysl. To je asi jako tvrdit, že všechny blondýny jsou hloupé
. Zažila jsem děti s dys-poruchou, které z nudy dokázaly naprosto rozbourat hodinu, stejně jako děti s dys- poruchou bezproblémové, které byly chováním OK. Není pravda ani to, že děti s dys-poruchou jsou vždy inteligence nadprůměrné.
souhlasím s tím, že mnohem větším problémem jsou děti s poruchami chování
, než učení.
samozřejmě ten počet dětí ve třídě ovlivní nejvíce právě děti s dys-poruchami
Zároveň se velmi nedativně projeví nástup puberty
takže proto jsme zakladatelce odpověděla tak jak jsme odpověděla