Přidat odpověď
Jasně je to i o lidech,ale ani sebelepší učitel v tomhle bordelu nevydrží věčně. To se pak nemůžeme divit,že při takovéhle zátěži jsou školy plné unavených,vystresovaných kantorů.
Unavený člověk - v jakémkoliv oboru není přínosem a náš školní systém nekope ani pro svoje zaměstnance ani pro naše děti. V tomhle systému jde prakticky jenom o hlavu za,které dostane škola peníze a i ty už jsou tak mizerné,že vlastně nic nepokryjí.
Každá práce na IVP je pro učitele další nálož navíc. Navíc pokud se nepletu,tak škola-učitel nemá ani povinnost tuto práci navíc na sebe vzít,protože za ní není zvlášť honorován.
Ono to učení není jenom o tom,že si někdo stoupne před tabuli,ale taky o domácí přípravě,práci s dětmi,vyhodnocování práce atd.
Znovu opakuji prvotním problémem nás rodičů jsou přecpané třídy. Už jenom v tom je prostě průšvih,protože učitel se prostě nemůže věnovat individuálním potřebám jednotlivých dětí a v tom opravdu nejde jenom o děti s nějakou dysfunkcí.
Každý "normální" rodič má jistou představu o tom,kam by chtěl směřovat svoje dítě a jaké školní prostředí by si pro něj asi představoval.Pak se střetne se školou a obvykle vidí mnoho míst,kde by bylo co zlepšovat.
Každý se pak logicky snaží v tomhle systému najít co nejlepší možnost. To není o tom,že by někdo někoho chtěl ušlapávat a zkracovat na jeho právech,ale o tom,že chce prostě jiný standard pro svoje dítě a toho standardu se mu nedostává.
Předchozí