ano to jsem napsala, ale ve smyslu, že NĚKTEŘÍ v závislosti na svém temperamentu, atd... uvedla jsem to v kontextu toho, jak tu mnozí psali, že děti s spu jsou naprosto bezproblémovými a nijak neovlivní třídu. v každém případě děti s poruchami znamenají náročnější práci pro učitelku, méně času na práci s ostatními individualitami a tudíž to prostě dopadne na celou třídu, zejména při počtech dětí uvedených zakladatelkou.
to jak já přistupuji nebo nepřistupuji ke svým žákům ti vůbec nepřísluší hodnotit a mě ani nenapadne s tebou o tom tady diskutovat.
nikdo nepsal, ani Líza, že by učitelka měla říct: anička má tuto konkrétní diagnózu, Pepíšek zase tuto. To je přece nesmysl. Rodiče mohou pomoci velmi v tom aby například apelovali na ředitele školy proti sloučení tříd, zavedení individuální péče o děti s spu - zaměstnání dalšího člověka, apod.
Já u mých vlastních dětí také "nejedu" na výkon ve škole a také nepotřebuju aby byly mezi dětmi vždy nejlepší, ale to, že vím, že mají ve třídě dítě s jakýmkoliv problémem mi pomůže jim doma vysvětlit, že se nechová jinak protože je debil (slova mých dětí), ale z důvodu diagnózy. Že učitelka dává někomu doplňovačky ne proto, že ho má radši, ale protože..
ráda bych tě upozornila, že tvé kategorické názory a odsudky utvořené na základě vět vytržených z kontextu velmi ztěžují jakoukoliv diskusi.