Hele, fakt je ten, že pokud na to dítě nemá, tak se to dřív prostě stejně nenaučí.
A tohle oni nevědí.
Učitelce to vysvětli, já o tom mluvila i s ředitelem. Synek by měl správně chodit do třídy pro nadané děti, která je ale s dojížděním (mhd 2x přestup), ale vzhledem k jeho akutálním zdravotním problémům jsme se rozhodli, že bude lepší, pokud bude chodit do nejbližší školy - 5min pěšky od domu.
Ředitel se zpočátku cukal, páč na mě vychrlil, že oni umí pracovat se všemi dys atp., ale já mu řekla, že nic takového nepotřebujeme, že synek je naopak o dost napředu a co oni s tím. Evidentně na tohle nebyl na tuhle variantu připravený, prý že nic speciálně pro tyhle děti nedělají.
Ale celkem jsem ho zaskočila větou: "Přece ale budete rádi, že tady budete mít chytré děti." nějak na to neměl co říct.
Jinak učitelka vypadá rozumná, už mi říkala, že vidí že se asi nudí a že mu vymyslí něco navíc. TAk jsem zvědavá.
Ten první stupeň jsme si dali testovací (musíme nějak pořešit a naučit se pracovat s tím jeho fyzičnem - migrény a teď ta aktuálně zjištěná špatná ledvina a k tomu vysoký TK - bere léky) a pak třeba půjde na víceletý gympl...