No dobře,není to tak jednoduché,problém může být jinde,já to beru.Proto se tě ptám v čem může ten problém být,když to není ve znalostech ani ve vztazích.Takže výsledek naší diskuse je,že já to vědět nemůžu,ty ano,nicméně mi to neřekneš.
Ještě mě napadá,že situace,kterou rodič nevnímá jako problémovou,dítě ji nevnímá jako problémovou,jen učitel ji tak vnímá,pak asi je problémová pro toho učitele.Dítě,které je tam spokojené a nemá problém ani při přechodu na SŠ,asi vážně problém nemá.Další věc je,že nadání je jedna věc a chytré dítě se chytne i kdyby ty znalosti zanedbané byly,ale je to tak,že by to muselo dohonit.Sebechytřejší dítě nebude znát věci,které s ním nikdo neprobíral.Dcera byla perfektně připravená na příjmačky,v češtině nechodila ani na přípravu,přesto měla skoro nejvíc bodů,já jsem se s ní doma taky neučila,co uměla,uměla ze školy,takže zřejmě se to dá dělat i tak,že to ostatní děti neovlivní.Nikde jsem nepsala,že je to stejné,jen že když se to dělá dobře,tak to jde a tomu věřím.