No dobře,není to tak jednoduché,problém může být jinde,já to beru.Proto se tě ptám v čem může ten problém být,když to není ve znalostech ani ve vztazích.Takže výsledek naší diskuse je,že já to vědět nemůžu,ty ano,nicméně mi to neřekneš.
![~d~](/g/s/29.gif)
Ještě mě napadá,že situace,kterou rodič nevnímá jako problémovou,dítě ji nevnímá jako problémovou,jen učitel ji tak vnímá,pak asi je problémová pro toho učitele.Dítě,které je tam spokojené a nemá problém ani při přechodu na SŠ,asi vážně problém nemá.Další věc je,že nadání je jedna věc a chytré dítě se chytne i kdyby ty znalosti zanedbané byly,ale je to tak,že by to muselo dohonit.Sebechytřejší dítě nebude znát věci,které s ním nikdo neprobíral.Dcera byla perfektně připravená na příjmačky,v češtině nechodila ani na přípravu,přesto měla skoro nejvíc bodů,já jsem se s ní doma taky neučila,co uměla,uměla ze školy,takže zřejmě se to dá dělat i tak,že to ostatní děti neovlivní.Nikde jsem nepsala,že je to stejné,jen že když se to dělá dobře,tak to jde a tomu věřím.