Pawlo, já tedy nevím, kdo označil za původce problému děti s SPU (i když si myslím, že v úvodním příspěvku do toho jsou zahrnuty i děti s poruchami chování, to zakl. neupřesnila). já tedy ne, od začátku píšu, že původcem problému je ten, kdo rozhodl, že třída bude sloučena a bude mít takové složení. nevím, proč je mi stále podsouváno, že mám něco proti dětem s SPU. To bych musela být padlá na hlavu, když doma mám dva ADHD kousky.
Vyjela jsi na mě hned poté, co jsem napsala, co se MŮŽE v podobné třídě dít a napsala jsem to až když, jsem si přečetla, jak děti s spu VŮBEC NIJAK neovlivňují průběh vyučování. Děti nejsou stroje a ani učitelé ne, takže se jaksi nedají naprogramovat, jak by asi v leckteré PPP byli rádi. proto se pro děti s spu doporučují menší kolektivy, ono to prostě má své důvody, které prostě většina diskutujících (maminek dětí) nebere na vědomí. Možná nbych se měla takovým diskusím proúpříště vyhnout, na druhou stranu si myslím, že k tomu mám co říct a nemusím jen přikyvovat komukoliv v diskusi - stejně jako ty nemusíš
osobní invektivy? Co třeba toto:
"Pak se fakt člověk nediví,jak to v našich školách vypadá
Jestli si takhle učitelky děti s poruchou už dopředu zařazují.
"
možná to vnímáš jinak, já jako invektivu, navíc nepodloženou
vzhledem k našim předcházejícím diskusím a k tomu, že se odsud už delší dobu známe bys mohla vážit slova. možná si to beru moc osobně, ale myslím si, že tys to osobně napsala
Ještě bych dodala, že si názorů Delete vážím, ale bohužel je z nich příliš vidět odtrženost od reality. "Jedna osvícená učitelka bohužel jaro nedělá" Delete dobře formuluje, jak by to mělo ve školách vypadat, bohužel opomíjí fakt, že české školství k tomu má hodně daleko.
a i když se to postupně mění, jde to pomalu a výsledky jsou vidět hlavně na prvním stupni. Na druhém, jak jsi sama napsala, nikoliv - zatím