Přidat odpověď
Já bych řešila takto, asi:
1. řekla bych učitelce, aby věděla a o podobných věcech pohovořila v obecné rovině (učitelka s dětmi v celé třídě), bez sebemenšího náznaku toho, že ví o konkrétních dětech (o tohle bych jí požádala). Pak bych vyčkala, třeba to bude mít efeklt i na "záškodníka"
2. pokud by efekt nebyl žádný, ještě bych poprosila učitelku, aby o tom sice věděla, ale nechala to syna vyřešit. A se synem bych se doma pokusila natrénovat adekvátní obranné reakce (od vyjádření důrazného nesouhlasu, popř.zvýšení hlasu, mimiky...až po možnost přikročení k fyzickému kontaktu-a zas bych instruovala, že může odstrčit, ale nemířit na hlavu, břicho apod. Prostě, aby učitelka věděla, ale pokusit se navést syna, aby to řešil on, aby spíš svoje postavení upevnil...pak by se vidělo. Prostě řešit přes učitelku, ale max.zapojit malýho. Až by selhalo vše, až pak bych byla p=ro řešení ze strany učitele
Předchozí