nj, náš je taky v pohodě má samé jedničky, učivo zvládá s přehledem..
z spc přijou do školy, udělají šetření ve škole, pak jsme šli přímo do spc na pedagogickou dg, tam to zkompletovali, zaslali mě domů, já odnesla do školy a na základě toho, všech zpráv od psycholožky a psychiatra jsme se školní psycholožkou a učitelkou tvořili ivp a je to tam fakt perfektně vypsáno, rozepsány problémy a řešení, učení a jak píšeš tak on taky musí první to co ostatní a pak dostane něco navíc..to ivp by jsi měla tvořit s třídní ty, trvat na tom aby podle toho jela, navíc on je starší určitě tam změny jsou i v chování já to vidím na synovi taky, on je teda o rok starší ale taky se chová jinak než minulý rok, taky semtam stávkuje
a ta asistentka je přímo ve třídě?
jestli ji nemá rád je to kontraproduktivní, s ním to nepohne, to je jasné a tím spíš bude naštvaný že je nucený pracovat s někým s kým pracovat nechce