Syn je velmi živý, myslím že zlobí, předvádí se a je to třídní šašek, na druhou stranu je srpnový, takže čerstvě 6 let a těžko udrží pozornost celých 45 minut. Poznámky (ty slovní nenosí - tedy zatím do dnes, od zítra prý bude paní učitelka dávat pětky a psát poznámky - takto mi to oznámil), zatím si jen škrtají obrázky v krtečkovi (to je jejich ŽK) a nebo naopak jako pochvalu si obrázek můžou vybarvit. Do krtečka si také lepí smajlíky, samolepky - jak negativní tak pozitivní. Většinou zlobí o přestávce, že chodí do haly kam prvňáci nesmí a většinou se taky přizná (myslím, ale že i on je ten organizátor - který to celé zkaučuje a táhne ten zbytek) a pak dostává špatné smailíky. Máme fajn učitelku, oceňuju, že i na druhou stranu umí syna pochválit - takže třeba minulý týden přišel s tím, že ho paní učitelka chválila, že vydržel být celý den hodný (důvod: nebylo mu dobře
, tak to asi dal celý den bez zlobení).
Doufám, že se srovná až trošku doroste - alespoň těch 6,5 a dostane rozum, na druhou stranu z něj nikdy nebude jeho starší sestra - premiant. Je to kluk, beru ho tak, ale poznámky by domů nosit nemusel. Zkusila bych promluvit jak se synem tak s učitelkou - a motivovat a motivovat a pak chválit /fakt to zabírá/.
Jinak radu nemám - ty škrtlé obrázky a max. 2 jsou myslím v prvním pololetí ažaž.