Přidat odpověď
Žluťásku,
no já mám intenzivnější zkušenost s prvním stupněm až teď, když nepočítám ten rok před dvanácti lety, ale i tam už jsem měla děti, co měly násobilku i vyjmenovaná slova za sebou.
Jako u násobilky, tam je těch možností fakt hafo, naučit to jde opravdu různě, ale ono jde i o to, že to dítě nemá tolik času na "vymýšlení", jak na to, prostě musí umět tu násobilku poměrně brzy používat a pak je to memorování nejefektivnější...
Takže ano, většina dětí je schopná si na to přijít, ale jen málo z nich je jednak v tom přicházení na to a potom i v tom používání dostatečně efektivní, pokud dojde na náročnější úlohy...
Někdy, když čekáš na to, až to dítěti prostě docvakne, tak můžeš ztratit spoustu času na mnohem zajímavější věci....
Beru to i podle sebe, škola mi fakt problém nedělala, prošla jsem matematickou třídou....a stejně mi spousta věcí docvakla až v dospělosti, do té doby jsem je prostě jen uměla (a to, že jsem nad jejich naučením netrávila hodiny dodnes nechápu, protože dneska si nepamatuju nic).
Předchozí