Taky jsem ho nestudovala takže taky přesně nevím, ale slyšela jsem totéž....tedy že i v didaktikách předmětů se neučilo, jak učit, ale biflovaly se pouze vědomosti a to hodně podrobně, bez jakékoliv souvislosti s tím, co se pak třeba na tom prvním stupni skutečně probírá
.
Já mám jen obecnou didaktiku, to je fajn na ty pojmy, že člověk ví, co je co (učivo, cíle, metody.....já mám třídění ráda
), ale jinak učit tě to nenaučí. A odborná didaktika byla o napsání závěrečné práce, kdes měla udělat něco jako přípravu asi na tři vyučovací hodiny z toho konrétního předmětu, plus popsat, co a proč zařazuješ (jké jsou cíle a k tomu vhodné metody, jak by asi měla hodina probíhat, plus přehled činností rozepsaný i s tím, kolik co zabere času)....
Takže ano, bylo by fajn, aby se didaktiky učily jinak a ne jen jedna metoda, ale co nejširší rozhled aby člověk měl a s tím pak mohl pracovat....