Přidat odpověď
Holky, je vás tu poměrně dost pedagogů, tak já bych vám ještě nastínila, jak na tom syn je a řeknete mi,jo?
Čte docela plynule, můžu porovnat se setřenicí ve čtvrté třídě, tak jsou na tom plus mínus stejně (ale zase nemůžu posoudit, jestli sestřenice nečte na čtvrtou třídu třeba moc pomalu)
Píše trochu zbrkle, některá čísla zezadu. Když vysloveně nechvátá a nehrabe, tak se dá i přečíst.
V matematice je na tom asi nejlíp. Sčítá,odčítá taky tak na čtvrtou třídu,zvládá násobilku, dělení umí nejméně, třeba 10:2 zvládne. Už si to dává do souvislosti s násobilkou, takže celkem sám pochopil, že když 5x5 je 25, tak 25:5 bude 5. Orientuje se v hodinách, minutách,sekundách. Ví, co je třetina, čtvrtina,desetina. Dokáže si spočítat, kolik uplave bazénů, kolik je to metrů,převede si na kilometry atd. Ví, že 0,25 je čtvrtina a asi rozumí i procentům.
Zdá se vám podle toho nějak nadprůměrně nadaný?
Předchozí