L+2,Tvůj syn je nestandardní,bude určitě nadáním nad průměrem třídy,ale mimořádně nadaný v pravém slova smyslu asi ne.Problém spíš je,že on je na jedné straně hodně chytrý a šikovný,ale pokulhává ,jak si sam psala,praktická stránka,sebeobsluha a sociální chování řekla bych taky.To je dítě,které dá zabrat,může být nejlepší nebo může školu nenávidět a cíleně ji bojkotovat.Bohužel po přečtení diskuse musím napsat,že spolu s učitelkou cíleně pracujete na druhé možnosti
.U ní je to pohodlnost a co u Tebe?O vlastním dítěti napíšeš,že se učitelce nedivíš a že kdyby nezlobil,tak by mu možná práci dala.
Ale sama píšeš,že zlobí,protože se nudí,takže to je začarovaný kruh.A nemůže ho rozetnout Tvůj syn,musí ho rozetnout učitelka,trošku ho podpoř,můžeš za ním stát i když je malý.Z jeho hlediska jste ho dali někam,kde ho to nebaví,nemá co dělat většinu času,nebaví ho bezcílně koukat z okna(což je jeho plus ne mínus) a pořád se vám něco nelíbí.Opravdu spláčeš nad výdělkem,pokud budeš školu omlouvat a jeho dusit.