Juldafulda, a to je to co mě třeba nabídla úča.....pro syna. Já to odmítla....měl obrovskou vadu řeči...od 2let jedbno vyšetření na ORl a pak následovala a logopedie.....tím, že nemluvil srozumitelně....my netušili co umí......logopeie skončila v červnu,...v září šel do školy......my tušili tu matiku. zbytek byl šok.....prostě je velmi dobře všeobecně vzdělaný od školkového věku...rozhodně né geniální. JE naprosto tupý na jazyky......a to byl důvod proč jsem odmítla přeskočit rok.
Pravda je, že občas zarazí.....i mě.....na to nedávno vzpomínala kamarádka: když začal v autě přepočítávat kolik odvádí každé kolo vody drážkama, a kolik jsme odvedli za těch 5km co jsme ujeli......tak kamarádka...se na mě koukla a říká...to je příšerný.
no měl litry...převedl jí to na hl.
A třeba moje sestřenka co učí na gymplu....tak mi vždycky říká, on je na pokec skvělej, má rozhled ví toho víc jak je v učebnici....,ale pro učitele to musí být peklo ho učit. Vždycky , když ho vidím tak si říkám, že se nám do rodiny narodil zvláštní exemplář.
Možná lituju, že jsem ho nešoupla do školy dřív....to chyba byla, sociálně ,ale na to asi neměl....navíc blbě mluvil.....r,ř(pořád co by tam dělal)
jinak souhlasím s tím, že osnovy by měli být maličko pružný.....pro ty děti.