Já si myslím, že téma dobře navazuje na téma o počtu dětí ve třídě. Většina diskutujících předpokládá, že je na učitelce mít práci pro děti s různou úrovní čtení a psaní. Při dnešních 30 dětech ve třídě? Aby všichni dostali srozumitelné zadání, pracovali třeba ve skupinách a průběžně i na závěr dostávali zpětnou vazbu? Notabene u prvňáčků, kdy řada dětí ještě neudrží dobře pozornost? Obávám se, že představa je to mírně utopická.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.