Lendul,
Spatne jsi to pochopila, nebo jsem se blbe vyjadrila. Tak jsem to nemyslela, mela jsem na mysli pristup okoli a ucitelu ve skole, urcite ne rodicu. Ja sama mam autisticke dite a denne to vidim, nekteri ucitele neocekavaji temer nic, nekteri ocekavaji problemy
. Nekteri budou dite drit i s diagnozou, ale spousta jich rekne, ze to proste nejde. Muj syn ma IQ mezi 70 a 80, nejnizsi prumerne IQ je 90. Presto je schopny dosahnout vysledku odpovidajicim veku, v predmetech jako dejepis, zemepi a vedy je dokonce trosku napred. Ale jsou ucitele, kteri kouknou na vysledek testu a diagnozu a vzdaji to predem.
Memu synovi je 11 a pul, takze nemluvim jako matka maleho ditete. Musim rict, ze jsem v tomhle casem asi i zmenila nazor. Nas by se to tedy stejne netykalo, protoze bez asistenta by v normalni skole nebyl schopny fungovat.
Jo a dcera, ktera ma naslouchatka, ted nepostoupila do vyssi plavecke skupiny, protoze pry by se ji tam nemohli venovat tak jako v neplavcich. Pritom schopnostmi uz v neplavcich nema co delat. To ted budu muset resit
. Nebo se ji ucitelka matematiky snazila preradit do nizsi skupiny s tim, ze v te nejvyssi nestiha. Prosla jsem jeji sesity a mela vsude napsano jen VYBORNE, tak ucitelka rekla, ze pry tam neni stastna?!
a bude ji lip v te nizsi skupine. Tak jsem zavolala specialni ucitelku pro hluche deti, ze skoly jeste coordinatorku pro deti se specifickymi potrebami a tridni ucitelku, ze si udelame meeting a probereme to. A najednou ucitelka matiky prisla s tim, ze se vlastne vubec nemusime schazet a dcera zustane tam, kde je. A tak to jde porad dokola. Dcera je ve skole nadprumerna, ale rozumej, ma ty naslouchadla
. Uz me to fakt nebavi.... Sorry za vylev
.