Přidat odpověď
Tante - neber to jako narážku na Tebe - jen dotaz do diskuze.
Četla jsem, že jak v případě metod čtení, tak v případě psaní, neexistuje nic univerzálního, co by vyhovovalo všem dětem. Tedy - jsou děti, kterým vyhovuje to a děti, kterým vyhovuje ono. Takže vycházím z toho, že pokud se zavede jen a pouze to "nové" písmo, tak zase budou děti, které s ním budou mít problém a zase se objeví nějaký novátor, který bude krasopis známkovat.l
Takže pro to, aby se šlo vždy ve prospěch dětí, by musela být první třída tzv. profilová /nebo jedna předškolní/, kde by se děti rozdělovaly do tříd podle toho, co jim je bližší. To si ovšem neumím představit.
Takže jak bys to vyřešila?
Mně přijde vhodný, co jsem psala - učit psací písmo, v první třídě určitě, ale neznámkovat krasopis, čistě jen znalost toho psacího písma. Jistě by to šlo i obráceně. Ale na druhou stranu - je možné z hlediska třídy dát na výběr?
Jestli jsi odborník, tak možná jste se o tom už zamýšleli.
Předchozí