| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Já jsem o tom s učitelkou mluvila a chtěla mne uklidnit, že za svůj učitelský věk, neni nejmladší, ale ani nejstarší zažila mnoho dětí s těmito tiky, většinoou sami vymizeli při daném řádu cca prosinec,leden.

Jenže vím sama, že tomu tak nebude, něco co má od 3 DO 6,5 let kdy při začátku nebyla ani školka , tak je problém jinde. Kdo ví co si na nás ještě vymyslí.

Nechci psát že mne to překvapí , nebo je to dáno osudem, ALE, syn má LMD dle mého sledování spíše ADHD a PEC - po několika operacích. Dcerka vrozená srdeční vada, dysfázie...
Tak mne asi nepřekvapí teda snad nic. AŤ to bude Tourettovým syndromem nebo autismus... Vše je množné poprvé o dysfázii začala právě paní v PPP po půl hodině a mam dojem že logopedka atd se toho jen chytli že to je dysfázie..
Jen slyším máte nárok na asistenta , ale vzhledem k okolnostem budete hradit sami a k IVP,,, Myslím že dcera na asistenta neni, asi teda nevím kde je ta hranice že musí být.

Byla jsem s dcerkou v PPP a dle nich 1 třída bez problémů, motorirka, znalosti atd odpovídají dle znalostí dítěte na 1 třídu.
Na jednu stranu necháte-li ji doma o rok víc bude se nudit, dáte ji bude problém, ale nakonec verze do školy může. Tak nám škola vyšla vstříc a je jich jak jsem psala 14 ve třídě, MÁLOKDY SE SEJDOU VŠICHNI. Ovšem ta samá mi u syna řekla, že by doporuičila odklad, to by mu bylo 8 let jelikož je sociálně nezralý. To je do dneška..spíš skrz to co prožil.



Ať to bude jak to bude určitě dám vědět.

Na fráze nech to tak přejde to samo, jsem už vzhledem k naším všem nemocem alergická a řídím se heslem naší dětské lékařky..lépe jít stokrát zbytečně něž jednou nejít vůbec...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0=