Přidat odpověď
Z našich zkušeností vyplývá, že je lepší individuálnější přístup. Ve školce měli jednu paní učitelku, která si ani po 3 letech nedokázala ke jménu přiřadit obličej. Zkrátka je měla zafixované jako kluky-dvojčata, fakt hrůza, také kluci a teď následovalo příjmení jdou domů mě hodně vadilo, takže po naznačení, že i kluci mají svá jména je paní učitelka oslovila jmény. Oblečení, když byli menší barevně odlišné, ale obrázek stejný. Stejné oblečení většinou mají, pokud je to pro naší peněženku opravdu kauf, tak koupím stejně, ale jinak barevně myslím dost striktně odlišuji. Nyní 2.třída vezme si každý, co chce. Jsou kousky velmi oblíbené a méně oblíbené. Zájmy mají hodně podobné i když nyní se začíná stále více projevovat individualita každého. Každý chodí do jiné třídy a je to pro ně velký přínos, především je okolí nesrovnává. Naši kluci moc nechápou význam slova dvojčata, takže když se jich někdo zeptá, zda jsou dvojčata, odpoví ne, my jsme bráchové.
U kamarádky bych tomu zatím dala čas, přijde mě to v jejich věku zatím hodně brzy. Většina dětí v tomto věku vezmou aktivitu společnou a jsou rádi, že se něco děje. Chce vyzkoušet sportovní i klidné aktivity a maminka sama nejlépe pozná, co holčinám vyhovuje.
Předchozí