Sestra má maloobchod a údajně musí mít ze zákona o cenách vykalkulovanou každou cenu na každé zboží a dokládat tři roky zpětně za jakou cenu v jakém období zboží podávala. Tedy například ponožky nakoupí za 30 Kč, prodává za 45, pak dá slevu na 40 a následně na 30Kč - příklad. Takže by u každého zboží musela vést jakousi kartu, kde by si zapisovala datumy, kdy zboží slevovala-zlevňovala? Je to tak? Skutečně je to nutné? A může to živnostenský úřad kontrolovat i v průběhu roku? Tedy přijít neohlášen na provozovnu a chtít všechny tyto doklady předložit? Myslela jsem, že kontrola může přijít až po uzavření účetnictví, kde by všechno doplnila a ne že to musí mít všechno průběžně v jakémkoliv okamžiku doplněné a dopsané. Samozřejmě dodáky má, ale naházené v krabici a chtěla se na to vrhnout po konci roku a nečekala, že to po ní teď bude někdo chtít. Zařazené, doplněné.