Jestli to dobře chápu, holčička loni chodila do prostřední třídy (zde popisovaná jako třída pro děti s logopedickými problémy a s dětmi, které nedovrší 6 let do konce srpna). Dále je ve školce třída s dětmi staršími (předškoláci a odklaďáci) a dvě třídy s mladšími (většinou tříleté a čtyřleté). Holčička by věkem měla být znovu v té prostřední třídě (kdyby postupovala každý rok o třídu, mohla by být teoreticky i v té nejstarší, ale věkem spadá do té porstřední), ale místo aby postoupila nebo alespoň zůstala ve stejné třídě, byla vzhledem k velkému počtu starších dětí přesunuta do třídy těch nejmladších.
To by se mně osobně tedy také nelíbilo
. Jen nevím, jak to řešit, když je takový převis dětí a člověk je prostě rád, že vůbec dítě ve školce má
. Kroužky jsou většinou také problém, protože jen málokteré jsou vhodné pro předškolní děti a tam, co berou předškoláky, tak mladší děti také nechtějí
.
Nelíbí se mi sice, jak to tu Lvice prezentuje, ale chápu její pohnutky. To není o IQ, ale o celém tom dítěti, jedno takové mám doma. Není zrovna génius, ale svým vrstevníkům ve všech směrech utíkala už v těch třech letech, tento rozdíl se nikdy nesmazal. Zatímco bez problémů drží krok s dívkami třeba o dva až tři roky staršími, se sestrami (a jejich spolužačkami) o rok a půl mladšími si nemá co říct
.