Přidat odpověď
Muumi,
ale co je právě to "musí"? Ten program je nějak koncipovaný a má se projet celý, aby měl kýžený efekt. Jenže mně přijde, že Patrik nějak do té skupinky, pro které je to určené (pro děti s hyperaktivitou a poruchou pozornosti) nezapadá.
Já mám prostě pocit, že by mu prospělo cíleně se zaměřit na oblasti, co mu nejdou (krátkodobá paměť, vyjadřování).
Takhle děláme všechno a výsledek vlastně žádný. Jako kdyby dítě, který je třeba hudebně a vývarně nadaný, ale plave v matice, mělo dělat úkoly, které se zaměřují na celkový rozvoj, tudíž by kreslilo domečky, sluníčka, zpívalo jednoduché písničky, ale s počítáním se nikam nehlo, protože by ani nepochopilo první příklad..
Ty úkoly na sebe navazují, jde to od jednodušších ke složitějším. Jeden typ úloh je pro něj jednoduchý, jiný nezvládl už ani v prvním týdnu! Jak má pokračovat v dalších, těžších, když mu nejdou ani ty lehké a je tam třeba jen jeden typ té úlohy na každý týden?
Předchozí