Přidat odpověď
Promiňte, ale to co píšete o zpoplatněném dotazu na kredit je nesmysl. Přestoupil jsem k Bleskmobilu hned koncem listopadu a tedy nějaké zkušenosti s ním už mám.
Kredit zjistite "voláním" na číslo: *161*#, stav se objeví se displeji a ZDARMA. Druhá možnost je náhledem v samoobsluze Bleskmobilu. To bych Vám doporučil - tam si taky můžete zjistit, za co Vám bylo kolik zúčtováno. Zůstatkový dotaz dělám možná každý týden a nikdy mi za toto nebylo nic strženo.
Dají se jim třeba "vyčítat" jiné věci, zkoušel jsem např. odesílat tzv. "SMS zdarma" z internetu na číslo přenesené k bleskmobilu i na originální číslo BM. Jednak má odesílací automat problém rozeznat operátora, a i když jsem zadal O2, zpráva stejně nedošla. Doufám že jsou to jen problémy růstu a bleskmobil bude vzat na milost, protože za ty cenové podmínky jim fandím.
Můj přenos čísla (od T-Mobilu) trval zhruba týden, je pravdou, že teď je ten nabídnutý termín přenosu znatelně delší než na začátku. Že by takový nával?
Co se dobíjení týče - když jsem si poprvé dobíjel bleskmobil po měsíci provozu někdy kolem vánoc, dobíjení přes terminál Sazky (na co kupony?) bylo už zcela bez problémů. Jen je třeba nahlásit síť O2.
Že bych ale věci, za které může spíše trafikant či neumění samotného vlastníka telefonu, velkohubě shrnul slovy "všechno ostatní je děs" a "velké zklamání" - to mi přijde hooodně přehnané. Malá poznámka nakonec - PNS se zrušila k 1.říjnu 2012, takže pokud se dnes vymlouvají na PNS, pak jedou jen ve starých kolejích.
Předchozí