No, tak ta otázka mi přijde poněkud zavádějící. Buď jde o to, že ve škole děti nedostávají úkoly, ale zato tam sedí o několik hodin déle - což celkem nevidím důvod, proč bych za něco takového měla připlácet.
Nebo je to škola alternativní (bez ohledu na zadávání či nezadávání domácích úkolů), a pak bych třeba teoreticky byla ochotná si připlatit, pokud by se jednalo o něco, co by mě hodně oslovilo. Částku neposoudím, mně "normální" škola celkem vyhovuje, takže jsem nijak nepřemýšlela nad tím, kolik bych byla ochotná platit za něco jiného.
Ale jinak moje děti ze základky nikdy úkoly jako takové zas až tak extra nenosily. Obzvlášť prostřední holka, třeťačka, klasické úkoly jim dává jenom angličtinářka, a pak mají dva úkoly, o kterých popravdě ani netuším, jak moc pečlivě je dělají: v atlase si vždcky najít místa, o kterých se učily (jestli si to udělají doma nebo o přestávce ve škole je každému fuk - holka si to prý hledá se spolužačkou ve škole) a vymýšlet si matematické tabulky s násobilkou - to holku občas vidím dělat, ale i ty prý dělává ve škole (nemají zadání něčeho konkrétního, vymýšlí si samy, aby si procvičily násobilku). Šesťačka zas dostane na začátku týdne papír s několika matematickými úlohami, které musí do týdne odevzdat, jestli si je počítá ve volném čase při matice nebo doma, to už je učitelce jedno. Ostatní úkoly jsou spíš formou projektů - najít a zpracovat informace na nějaké téma a to rozhodně vítám, protože samostudium se jí bude nepochybně v budoucnu hodit. Jediný klasický úkoly dostává prvňák a ty mu rozhodně nezaberou tolik času, aby kvůli nim musel ve škole zůstávat o nějaké tři hodiny déle