Přidat odpověď
Dcera (druhá třída) má úkoly denně, ale zaberou jí cca 10 minut, max tak do půl hoďky, když od toho odbíhá. Kolikrát ani nevím, kdy je dělá a co vlastně. Někdy to namastí hůř, než bych si představovala, ale je to její boj a pokud se vysloveně na něco nezpetá, jde to mimo mě. Takže psaní úkolů v odpolední škole nepotřebujeme a navíc si je někdy stejně v družině napíše. Syn jde do školy v září, to bude asi větší boj, ale zase budu mít čas se mu ze začátku věnovat a pomoci.
Domů beru děti v 95% po obědě, tak pak máme ještě volné celé odpoledne a stíháme i nějaké kroužky. Ale mám výhodu, že jsem na mateřské. Za odpolední "školu" bych byla ochotná připlácet (i dost), pokud by např. byla více individualizovaná, skládala se z volitelných aktivit a kvalitních lektorů, více venkovně-pohybově zaměřných. A ne každý den, přece jenom děti si potřebují i jen tak pohrát, pozvat kamarády, zapařit na počítači.
V režimu "přietím pozdě z práce, rychle vyzvednu,nakoupím..." bych byla pro, aby si dítě napsalo úkoly v družině. A pokud by potřebovalo víc péče, holt bych obětovala víkendy, večery, zmobilizovala babičky, kamarádky, doučování... Ale prodlužovat paušálně všem dětem školu - to jsem zásadně proti.
Předchozí