Přidat odpověď
U zápisu mají umět napočítat do 5 - a teď, v pololetí 1. třídy napočítat do 10 - to mi přijde na půl roku málo. V mém okolí odříkat čísla do 10 zvládá většina školkových dětí a dost předškoláků i přiřadit počet předmětů do 10. Stejně tak jako sečíst 2 a 3 kuličky.
Chápu, že se musí pracovat s tím, že jsou někteří pomalejší, ale půl roku? A učitelka by musela zabavovat 3/4 třídy, a tak všichni donekonečna malují 6 koleček, 7 miminek, 8 kočárků...
Nejde mi o moje dítě, ten není měřítko, usuzuju i na základě jiných dětí, že je to zbytečně pomalé. A nebojím se, že se to nerozjede, spíš je mi líto těch dětí, že se to učí tak rozvlekle, "kreativně" a složitě a pořád jen kreslí nějaké osy a obrázky a vybarvujou, když teď by jim ty kebulky dokázaly bezbolestně sešrotovat leccos, co jim pak zabere víc času.
Předchozí