| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jojo, takhle to vypadá při násilným importu z německy hovořící kultury - jako pochybuju, že si tady někdo spojí ten jejich slogan s Goethovým Faustem, ze kterýho vychází, viz zde:

EURO: Vaše reklama „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ je k vidění v prodejnách dm po celé ČR. Co chcete tímto sloganem sdělit?

FISCHER: V České republice jsme nepoužívali vždy celou část sloganu. Teprve v roce 2008 jsme ho změnili, aby byl stejný jako v němčině. Dříve zněl: „Znají moje přání, proto zde nakupuji.“ To byl první pokus přeložit volně citát, který používáme v Německu a v Rakousku. Později jsme vypozorovali, že nám u překladu chybí významná komponenta emocionální, která je obsažena v němčině. Ve skutečnosti je tento slogan odvozen z Goethova Fausta: „Zde jsem člověkem, zde smím být.“ První překlad v České republice byl zřejmě trochu nešťastný, v první řadě se vztahoval na věcnou rovinu ve smyslu: my splníme vaše přání, což dělala víceméně každá obchodní firma. Byl to racionální slogan, který se vztahoval na sortiment a cenu. A tak jsme se rozhodli v polovině roku umístit do centra pozornosti část „zde jsem člověkem“. Jsme s kolegy toho názoru, že transportováním chybějící komponenty člověka, jsme se emocionálně přiblížili zákazníkům. Velká výzva, která tímto rovněž vznikla, směřuje dovnitř naší „pracovní skupiny“. Tento princip musíme ukázat i spolupracovníkům a naučit zprostředkovat vedení filiálek.

Více na: http://euro.e15.cz/goethe-v-drogerii-826172#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.