Přidat odpověď
Já jsem pro: domácí úkoly ano, ale tam, kde je to individuální (např. děti kterým dělá problémy čtení si přečtou o pět řádků víc, nebo budou mít za měsíc přečíst knížku, apod.) a co se nedá vyřešit ve škole. Jinak jsem spíše pro zefektivnění hodin, spousta věcí je zbytečná. Plus když už úkoly, tak ne moc a s ohledem na odpolední a večerní rozvrh. My jsme v kvartě (deváté třídě) měli dva dny po sobě od sedmi ráno do pěti odpoledne, zkuste si představit přijít v šest domů a ještě se učit nebo psát úkoly. V tom roce propadla asi třetina třídy, protože udělat všechno a naučit se na všechny zítřejší testy a ještě si drze dovolit mít nějakého koníčka nebo pomoct v domácnosti, i kdyby člověk téměř nespal tak je toho času stejně málo (někteří zkoušeli, včetně mě...slabší povahy vzdaly včas, silnější vydržely max. osm dní po dvou hodinách spánku a pak zhruba stejnou dobu byli na Bulovce po kolapsu z vyčerpání.)
Předchozí