Podle mne se Česká pojišťovna tímto způsobem snaží vytvářet dlužníky již dlouhou dobu. Patrně jim to dobře sype...
Mně se stalo, že jsem tam vypovídala úrazové pojištění. Paní na pobočce mi řekla, kolik přesně ještě budu platit (ověřovala si to ještě telefonicky na nějaké jejich centrále či co) a do kdy to mám poslat. Vše jsem udělala podle instrukcí. No co se nestane. Za pár měsíců mi přišel dopis, že jim dlužím x Kč (bylo to do stovky) s tím, že mě zařadili do nějakého jejich registru dlužníků! Vytočilo mě to do běla! Volala jsme jim na linku, tam mi paní vysvětlila, že jim dlužím ještě těch x Kč a že když to zaplatím, tak mě z registru dlužníků vymažou, prý vznikla nějaká chyba při vypočítání doplatku pojistného. Řekla jsme jí, že peníze pošlu obratem, ale že požaduji potvrzení na papíru o bezdlužnosti k ČP. Na to mi paní řekla, že si pro to musím dojít na pobočku. Došla jsem tedy znovu na pobočku a tam paní zvedla telefon, zavolala zase na nějakou jejich centrálu a že mi prý to potvrzení pošlou. Proč já jsem to musela obíhat osobně, to nikdy nepochopím. No a co se nestalo? Myslíte, že mi to potvrzení poslali na moji adresu - na tu, kterou jsem tam měla aktualizovanou již posledních asi 10 let, na tu, na kterou mi přišla upomínka o dluhu a na kterou chodily různé reklamní bláboly??? Ne, poslali mi to na první historickou adresu, kterou jsem tam kdysi hlásila, když jsem si u nich zakládala první potvrzení. Že prý mají různé databáze a v jedné měli ještě moji historickou adresu!!!!!!!! Profesionalita houpacího koně!!!!!
Po této zkušenosti jsem se s manželem sebrala a zrušila u nich všechny smlouvy a už mě tam nikdo neuvidí.