Přidat odpověď
taky jsem se teď nervla, na pobočce jsem dávala zvýšení pojištění, žádná jiná změna. Přišlo potvrzení od pojišťovny a já si čirou náhodou všimla, že nám změnili způsob platby, původně SIPO, nyní trvalý příkaz. Jelikož jsem si všimla náhodou, zjistila bych to opět až po pár měsících, kdy bych byla vedena jako dlužník.
Samozřejmě jsem hned zatepla volala na jejich call centrum, ať nám změnu, kterou jsme nevyžadovali upraví. Slečna se hádala, že to tam prý je, že vidí, že jsme změnu chtěli a máme si to jít upravit na pobočku. Tak jsem jí řekla, že nikam nejdu, že jsme žádali jen navýšení a ne změnu platby. Nakonec teda otráveně řekla, že prý ze vstřícnosti pojišťovny vůči zákazníkovi. Tak jsem ji upozornila, že moje vstřícnost je, že pojistku ihned neruším!!!
A závěr: včera jsem našla kopii žádosti: U změny plateb bylo proškrtnuto. Takže blbé kecy a nekalé praktiky, samovolně si mění způsob platby a klientům chtějí dělat pakárnu.
Předchozí