Minulý rok jsme se s manželem rozhodli zrušit Dynamik, protože jsme chtěli přejít k Alianzu(nabídli nám výhodnější podmínky)
Po příchodu na pobočku mě úřednice oznámila,že ihned na přepážce se smlouva nedá vypovědět(mají nové podmínky-utíkají jim klienti,tak jim to znepříjemnují)musela jsem podepsat papír Žádost o zrušení smlouvy, kde bylo mimi jiné napsáno,že si přeji využít službu, že tým specialistů se mnou pořeší zrušení smlouvy.Bez toho to jakože nejde.Vytočená jsem ten papír podepsala a pak si ho detailně pročetla a malým písmem tam bylo napsáno, že mě telef.bude kontaktovat člověk,který to má na starosti a za tím bylo, že pokud mě nezastihne, tak se tato žádost ruší a smlouva pokračuje vesele dál.Takže jsem okamžitě volala na jejich bezpl.linku, že nemám čas číhat na telefon, jestli mi někdo náhodou nebude volat a at mě tam přepojí okamžitě.Po přepojení mě půl hodiny přemlouvali, ať smlouvu neruším, pořád dokola jsem vysvetlovala,proč to ruším a že nechci nic jiného uzavírat...bylo to dost ponižující.Když pochopila, že opravdu nic, suše mi zdělila, že pokud mi do 14 dnů nepřijdou papíry o zrušení,které musím podepsané poslat zpět,mám si znova zavolat,že smlouvu ruším.Jako perla na závěr-protože všechny platby máme navedené na SIPO, nemohla jsem si zrušit strhávání pojistného(u SIPA to nejde)tak mi ještě 2x po zrušení smlouvy strhli měsíční pojistné...které mi sice po měsíci přišly složenkou zpět, ale snížené o částku 2x 24kč za náklady české pojišťovny.Opravdu už nikdy více.....