měla jsem to jednodušší v tom, že syn je březnový, do školy chtěl, hodně toho už uměl (strašně všehno nasává, je jak houba :o)) a já sama neviděla důvod, aby do školy nešel... nicméně má diagnostikováno add, je emočně velmi nestabilní, odklad byl tak trochu "doporučen"
ale dala jsem na svůj instinkt, nastoupil bez odkladu v 6,5letech, největší potíž byla v té sociální oblasti, ale to tak prostě má, rok navíc ve školce by to stejně nezměnil... jako největší problém ale vidím to, že ve třídě je de facto nejmladší (třetina odkladové děti, třetina podzimní děti a zbytek jako on) a spolu s jeho nevyzrálým vnímáním vztahů a soc. vazeb je to někdy děs
takže bych si být tebou ještě jako doplňující informaci zjistila, kolik dětí by bylo s ním v té první třídě a kolik z nich už s odkladem z loňska, prostě do jakého budoucího kolektivu se bude začleňovat, i to by mělo hrát roli v tvém rozhodnutí pro/proti nástupu do školy
držím palce, aby to bylo ke spokojenosti syna i tvé