no to mi spíš přijde jako snaha té finanční poradkyně vám vnutit něco jiného
Flexi máme, plnili už několikrát, dcera pobyt v nemocnici - v pondělí jsem dala na poštu, ve čtvrtek jsem měla peníze na účtě, stačila kopie propouštěcí zprávy z nemocnice... pravda adenotomie za 2000kč
přítel už měl několik úrazů.... něco s rukou asi za 13500, pak kotník, koleno, seříznutou špičku prstu..... vždy donesl lékaři k vyplnění a odeslali jsme... nikdy žádné další dopisy, nikdy nic neodmítli plnit... jen "krátí plnění" . Tzn. že koleno se léčilo např. 18 dní, jenže oni podle tabulek hradí jen 14 dní, takže zaplatili 14 apod.
Ale to taky záleží jak máte udělanou pojistku, ona jde myslím udělat i na skutečnou dobu léčení, ale pak je to asi o ceně.
a co se týče problémů se zrušením.... bratr je finanční poradce a dělá mmj právě Flexi (teď jsem mu volala). Oficielně se dá zrušit k výročnímu datu. Pokud ovšem klient nemá peníze a nezaplatí 3 měsíce pojistné tak oni mu zruší pojistku sami. To pojistné za ty 3 měsíce zpátky budou zpětně vyžadovat, ale pojistka už zůstane zrušená
. A po ty 3 měsíce byl klient pojištěn.