Přidat odpověď
Snaha se cení v každém předmětu.
V mnou uváděném případě se snaha nejlépe mohla projevit ve výchovách, nicméně není řečeno, že se neprojevuje v hodnocení i dalších předmětů.
Bez snahy se pracuje velmi těžko, nicméně tohle je zcela v rukou učitele, na prvním stupni určitě. Namotivovat malé dítě chce jen malinko fantazie.
Já jsem zastánce jasně daných kritérií pro známkování. Požaduju na jedničku to a to, na dvojku to a to ... atd.
Pak nastupují možnosti úpravy známkování, odůvodněné např. poruchami učení, chování, speciálními vzdělávacími potřebami (v to počítám i nepodnětné rodinné zázemí) - to vše upravené v IVP vytvořeném ve spolupráci rodiny, školy a poradenského zařízení, interního nebo externího.
Výchovy podle snahy a zájmu.
Předchozí