Přidat odpověď
Danulu - nikde jsem nečetla výsledky výzkumu, do jaké míry známky děti stresují. Možná si jednou přečteme, že slovní hodnocení bylo velkou módní vlnou, která neměla racionální podklad (tohle ber jako nadsázku).
Každopádně tahle diskuze není o tom, jestli slovní hodnocení je lepší nebo ne. Zakladatelka se jen pozastavuje (tedy podle mého) nad úrovní slovního hodnocení u jejího dítěte a vyjadřuje s ním nespokojenost.
P.S. Mému synovi by myslím ublížilo, kdyby v první třídě neměl známky. Je totiž hodně soutěživý, touží vyniknout. Jednička je pro něho tou nejvyšší metou. Kdyby výsledkem jeho snažení bylo slohové cvičení, snaha by hodně opadla. Každý je holt geneticky jiný. Proto jsem psala, že jsem moc ráda, že v jeho škole mají kombinaci známek, slovního hodnocení a sebehodnocení žáků. Pro nás je to tak optimální.
Předchozí