Přidat odpověď
Mám 8 a půlletého syna s hyperaktivitou. Chodí do 2. třídy (nechali jsme mu odklad) jazykové školy zaměřené na výuku angličtiny. Od dětství mluví dvěma jazyky, česky a maďarsky. Protože mu to nedělalo žádné problémy a jazyky ho baví, zapsali jsme ho právě do této školy, která se sama hrdě nazývá školou výběrovou.
Při zápisu jsme ředitelce školy říkali, jaké má syn problémy a ona nás uklidňovala, že tyto problémy znají a umí se takovým dětem věnovat. Vzbrala i vhodnou učitelku, která prý má zkušenosti s postiženými dětmi.
Nyní má syn velké problémy. Týkají se hlavně chování, pozornosti a vztahu k jiným dětem. Při vyučování vyrušuje, je nepozorný, neodevzdává úkoly ani domácí sešity. K dětem je agresivní, pokud ho nechtějí poslouchat nebo mu i nedopatřením něco provedou.
Ze školy nosí samé poznámky, důtky a učitelka si nás zve do školy, kde slyšíme jen stížnosti. Máme problémy s vypracováním domácích úkolů, vždy ho něco rozptyluje, pokud se mu něco nedaří, je agresivní, mlátí do nábytku, rozhazuje věci, ...Je ze školy vystresovaný, říká o sobě že je hloupý, nic neumí, nic nedokáže, nebaví ho žít a nechce už být na světě. Na druhou stramu mívá "světlé chvilky", kdy se snaží pomáhat, dělat samé dobré věci, o vše se zajímá, každému chce pomáhat, je prostě "zlatý". Zkoušeli jsme už kineziologii, biofeedback, radila nám paní přes automatické písmo, na lepší usínání a uvolnění používáme psychowolkman.Nyní jsem četla článek o hypnóze u dětí, kde prý jsou velmi dobré výsledky s touto poruchou, takže se chystáme vyzkoušet i toto. Přečetla jsem také mnoho různých článků a publikace o LMD, ale praxe je vždy trochu jiná. Pokud máte nějaké rady jak pomoci, nebo se vám osvědčila nějaká pomocná metoda, poraďte. Přemýšlíme i o změně školy, napište prosím vaše zkušenosti s výukou na speciálních školách. Děkuji.
Předchozí